Atenció Ciutadana

L’Ajuntament de Lleida dona suport a la ciutadania en la realització de tràmits i consultes a través d’oficines físiques així com telèfons i eines digitals d’atenció. Ho trobaràs en aquest apartat, on també t’oferim el directori de contactes.

La Paeria compta amb un ampli ventall d’oficines d’atenció ciutadana i instruments d’atenció telemàtica i telefònica, perquè cada consulta o petició de servei es pugui canalitzar correctament.

A més, oferim 7 punts de suport digital, presents en diferents barris i equipaments, per ajudar-te a realitzar tota mena de gestions amb tràmits digitals. Volem avançar amb tu cap a una administració més tecnificada i eficient però igualment humana.  

Tràmits i gestions

Et facilitem l’accés al catàleg de tràmits i gestions i els desglossem per temes, perfils i fets vitals perquè puguis trobar ràpidament allò que necessites. També enllacem amb la carpeta ciutadana de la Generalitat i de l’Estat.

Bústia d’atenció ciutadana

L’Ajuntament de Lleida t’ofereix instruments telemàtics per agilitzar els tràmits i consultes i evitar que t’hagis de desplaçar si no és necessari.

Telèfon d'atenció: 010

En aquesta secció t’informem dels telèfons d’atenció a través dels quals pots fer gestions i consultes.

Cita prèvia

Aquí t’expliquem com ho has de fer per demanar cita prèvia per a l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana i per a l’Oficina de Gestió i Atenció Tributària.

Oficines municipals

L’Ajuntament de Lleida disposa d’oficines d’atenció amb diferents especialitats, que et detallem en aquesta secció.

Directori de Lleida

La Paeria et proporciona el directori dels serveis i equipaments municipals amb les seves dades de contacte.