Oficina d'Atenció Ciutadana de Barri (OAC) - Ajuntament de Lleida
L'Oficina d'Atenció ciutadana de Barri és un punt de servei presencial de proximitat, pensat per acostar l'atenció ciutadana als barris més allunyats del centre de la ciutat.
- Adreça
- Pla d'Urgell, 28, 25001 Lleida
- Població
- Lleida
- Codi postal
- 25001
- Emails
- oacbordeta@paeria.cat
Què és l'OAC de Barri?
L'Oficina d’Atenció Ciutadana de Barri és un punt de servei municipal de proximitat, pensat per acostar l’atenció ciutadana als barris més allunyats del centre de la ciutat. Ofereix un ventall ampli de gestions, amb l’objectiu de garantir l’equitat territorial en l’accés als serveis públics.
Objectius
Apropar els serveis d’atenció ciutadana als barris més allunyats del centre de la ciutat, oferint un servei de proximitat que facilita la relació de la ciutadania amb l’Ajuntament i garanteix un accés equitatiu als serveis municipals.
Horari
De l’1 d’octubre al 31 maig:
- Dilluns - dimecres - dijous - divendres: 9.00 a 14.00 h
- Dimarts: 9.00 a 14.00 h - 16.00 a 18.00 h
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h:
- Horari d'estiu: de l'1 de juny al 30 de setembre
- Horari de Nadal: del 22 de desembre al 8 de gener
- Horari de Setmana Santa: La setmana segons calendari oficial i la setmana següent
- Dies de sortida anticipada: 9 i 10 maig
(a excepció de les festes oficials. Consulteu el calendari laboral)
L'Ajuntament de Lleida posa a disposició de la ciutadania un servei d'atenció i acompanyament telemàtic per facilitar l'ús dels tràmits: Servei telefònic d’assistència en la tramitació.