Agenda de comunicació del 5 de desembre
Data d'inici
- https://www.paeria.cat/ca/ajuntament/comunicacio/sala-de-premsa/agenda/agenda-de-comunicacio-del-5-de-desembre-1
- Agenda de comunicació del 5 de desembre
- 2025-12-05T00:00:00+01:00
- 2025-12-05T23:59:59+01:00
- Quan?
- 05/12/2025 (Europe/Madrid / UTC100)
5 DE DESEMBRE
9 h
Consell rector de l’IMO.
9.30 h
Comissió especial de l’Horta de Lleida.
10.15 h
El tinent d’alcalde Carlos Enjuanes assistirà a la jornada commemorativa del 60è aniversari de Sant Joan de Déu Terres de Lleida. Lloc: La Llotja
11.30 h
L’alcalde, Fèlix Larrosa, signarà convenis de col·laboració amb la FECOM, Ap Lleida, Pimec, COELL, Cambra de Comerç i Associació Empresa Familiar de Lleida. Lloc: 1ª planta de la Paeria.
Hi assistirà la regidora Pilar Bosch.
12.30 h
L’alcalde, Fèlix Larrosa, i el tinent d’alcalde Carlos Enjuanes visitaran les instal·laciones i activitats de l’ONCE a Lleida. Lloc: Av. del Segre,7.
13 h
La tinenta d’alcalde Begoña Iglesias i la regidora Pilar Bosch visitaran les obres del Teatre Municipal de l’Escorxador. Lloc: Teatre Municipal de l’Escorxador.
17.30 h
La regidora Pilar Bosch inaugurarà el Mercat de Santa Llúcia. Lloc: Pati de les Comèdies.
19h
El regidor Jackson Quiñónez assistirà a la inauguració del Pessebre Monumental del Col·lectiu Cultural Cappont. Lloc: Seu del Col·lectiu Cultural Cappont.
A banda d’aquests actes, podeu consultar l’agenda pública de tots els regidors i regidores del govern en el següent enllaç, en compliment de la normativa de transparència.