La consellera de Drets Socials i Inclusió, Mònica Martínez, i l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, signen un conveni pluriennal de 6 milions d’euros per als Hub Cívics de Balàfia i Acadèmia i el CATemporers, que en el seu conjunt suposen una inversió de més de 12 milions d’euros, en el marc del Model d’Inclusió de la Paeria. Durant l’acte, es van presentar els trets bàsics dels CATemporers i el model dels Hub Cívics, espais sociocomunitaris que han de ser un punt de trobada i de connexió entre serveis i persones.
22/06/2026
> https://www.paeria.cat/ca/actualitat/noticies/la-generalitat-avala-el-model-d2019inclusio-de-lleida-i-el-posa-d2019exemple-per-a-catalunya-i-europa