Toni Jodar.

Explica Dansa: una altra manera de mirar el moviment

Data d'inici

Què?
Dansa Teatre
Quan?
13/11/2026 de 18:30 a 19:30 (Europe/Madrid / UTC100)
On?
La Llotja de Lleida. Teatre Municipal i Palau de Congressos, Avinguda de Tortosa, 6, 25005 Lleida
Nom de contacte
Teatre de la Llotja
Correu electrònic
Telèfon de contacte
973279356
Organitzador
Teatre Municipal de l'Escorxador
Preu
Gratuït
Afegiu l'esdeveniment al calendari

Què veiem quan mirem dansa? Com es construeix el llenguatge del cos a l'escenari?

Abans de la representació de Faula, de Roser López Espinosa, el Teatre de la Llotja acull Explica Dansa, una proposta que convida a descobrir eines i perspectives per apropar-se a la dansa contemporània des de la curiositat i sense necessitat de coneixements previs.

En aquesta conferència ballada, el ballarí i divulgador Toni Jodar, amb la col·laboració de Beatriu Daniel i del Mercat de les Flors, combina paraula, moviment i demostració escènica per compartir algunes de les claus que han marcat l'evolució de la dansa contemporània. Amb un estil proper, rigorós i amè, construeix un recorregut pels referents, les idees i les transformacions socials que han canviat la manera d'entendre el cos i el moviment al llarg del temps.

Explica Dansa és una proposta de mediació cultural que ajuda a preparar la mirada i a enriquir l'experiència de l'espectacle que es podrà veure a continuació. Una invitació a gaudir de Faula amb noves eines d'observació i interpretació.

Activitat gratuïta
Tots els públics
Activitat prèvia a Faula, de Roser López Espinosa
Dins del projecte Mercat de les Flors en Gira