"Petjades". Exposició d’escultures de Miguel Ángel González
L’exposició presenta escultures de gran format de diferents etapes de la trajectòria de l'escultor, acompanyades de dibuixos i projectes. La seva obra reflecteix la relació entre el cos i l'ànima i l’amor per l’ésser humà i el coneixement.
Data d'inici
- https://www.paeria.cat/ca/actualitat/agenda/petjades-exposicio-d2019escultures-de-miguel-angel-gonzalez
- "Petjades". Exposició d’escultures de Miguel Ángel González
- 2026-04-09T00:00:00+02:00
- 2026-09-30T23:59:59+02:00
- L’exposició presenta escultures de gran format de diferents etapes de la trajectòria de l'escultor, acompanyades de dibuixos i projectes. La seva obra reflecteix la relació entre el cos i l'ànima i l’amor per l’ésser humà i el coneixement.
L’exposició presenta escultures de gran format de diferents etapes de la trajectòria de l'escultor, acompanyades de dibuixos i projectes. La seva obra reflecteix la relació entre el cos i l'ànima i l’amor per l’ésser humà i el coneixement.
- Què?
- Cultura Exposicions
- Quan?
- 09/04/2026 fins a 30/09/2026 (Europe/Madrid / UTC200)
- On?
- Sala d'exposicions de l'Ajuntament de Lleida, Av. Blondel, 40 (edifici Casino Principal)
- Nom de contacte
- Regidoria de Cultura
- Correu electrònic
- cultura@paeria.cat
- Telèfon de contacte
- 973 700 393
- Organitzador
- Ajuntament de Lleida | Col·labora: Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida
- Preu
- Gratuït
L’escultor Miguel Ángel González (San Nicolás,1940) consolida la seva trajectòria a l’Argentina, país d’origen, on destaca especialment per la seva obra de gran format realitzada, principalment, amb ferro. El 1991 trasllada la seva residència a Lleida, on ha continuat evolucionant en el seu peculiar llenguatge plàstic.
A l’exposició presenta escultures de gran format de diferents etapes de la seva trajectòria, acompanyades de dibuixos i projectes. La seva escultura reflecteix la relació entre el cos i l'ànima i l’amor per l’ésser humà i el coneixement.