El Centre Obert Pas a Pas organitza el seu Pessebre Vivent a la Mariola
Una trentena de nens i adolescents del centre han participat en la representació que s'ha fet al costat del centre cívic
Una trentena de nens i adolescents del centre han participat en la representació que s'ha fet al costat del centre cívic
El Centre Obert Pas a Pas, vinculat al col·legi dels Maristes de Lleida, ha organitzat aqueta tarda el seu Pessebre Vivent al barri de la Mariola. El paer en cap, Àngel Ros, ha visitat amb el president de l'associació de veïns del barri, Máximo Blanco, l’escena bíblica que una vintena d’infants han representat de les 19 h. a les 20.30 h. al costat del centre cívic. Aquesta escenificació també ha comptat amb la participació d’una desena d’adolescents en l’elaboració creativa i artesanal del decorat, així com de la xocolatada que s’ha ofert als petits actors i als assistents al pessebre.
La representació, dirigida pel director de Pas a Pas, Andrés Barrera, i els diferents educadors del centre, ha comptat amb l’assistència de diversos veïns i veïnes del barri.
El Centre Obert Pas a Pas està adreçat a infants i joves de 6 a 16 anys del barri de la Mariola de Lleida. El projecte, amb les característiques d'un centre obert, porta a terme diferents activitats educatives amb la finalitat d'omplir de contingut ludicoeducatiu una bona part del temps lliure d’aquests joves, creant un espai que sigui un complement de l'aprenentatge escolar i una alternativa al temps d'oci.