<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/13180>>.

L’Associació de Diabètics de Lleida presenta el conte “La diabetis”

L’alcalde de Lleida saluda l’autora del conte, Gemma Esteve, a la parada que l’entitat ha instal·lat davant la Catedral per Sant Jordi

L’alcalde de Lleida saluda l’autora del conte, Gemma Esteve, a la parada que l’entitat ha instal·lat davant la Catedral per Sant Jordi

L’Associació de Diabètics de Catalunya a Lleida ha presentat el conte “La diabetis”, coincidint amb la Diada de Sant Jordi. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha saludat l’autora de la publicació, Gemma Esteve Tàssies, a la parada que l’entitat ha instal·lat davant la Catedral.

Gemma Esteve, nutricionista de l’Associació de Diabètics a Lleida, ha comentat que en aquest conte ha intentat explicar què és la diabetis perquè l’entenguin i sàpiguen com actuar els nens i nenes que la pateixen, o que tenen amics i companys que tenen aquesta malaltia. Esteve és l’autora del text i de les il·lustracions de la publicació. La portada del conte és obra de l'artista Ermengol.