L’alcalde de Lleida felicita Joan Reñé, nou president de la Diputació de Lleida
Àngel Ros li demana que tiri endavant polítiques unitàries de servei a tots els municipis i que recolzi el projecte de promoció econòmica Globalleida
Àngel Ros li demana que tiri endavant polítiques unitàries de servei a tots els municipis i que recolzi el projecte de promoció econòmica Globalleida
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha felicitat Joan Reñé, alcalde de Fondarella i fins ara president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, després que aquest matí s’hagi celebrat la sessió constitutiva d’aquest ens i s’hagi escollit qui n’estarà al capdavant. El paer en cap ha desitjat al nou president tots els èxits i ha demanat que la Diputació tiri endavant polítiques unitàries de suport als ajuntaments, especialment als més petits, i que recolzi el projecte de promoció econòmica Globalleida en què participa la Paeria, un projecte bàsic per a la creació de riquesa i ocupació a les Terres de Lleida.
En el seu discurs, Joan Reñé ha manifestat que “presidir la Diputació és un motiu d’orgull” i que “treballarà intensament per un nou municipalise, on la col•laboració entre Diputació i ajuntaments sigui fonamental i imprescindible”. Reñé ha citat “com a principis rectors de la legislatura l'estalvi, l’austeritat i l’eficiència, vetllant en tot moment pel desenvolupament de les terres de Lleida i la qualitat de vida dels lleidatans i lleidatanes”.