La partida de Torres de Sanui homenatja els seus avis, els nounats i les parelles que fan les noces d’or
Dins dels actes de la festa major, que clou aquesta nit amb una llonganissada popular i la revetlla de fi de festa
Dins dels actes de la festa major, que clou aquesta nit amb una llonganissada popular i la revetlla de fi de festa
La partida de Torres de Sanui ha homenatjat aquest diumenge els seus avis més avis, els nounats i les parelles que celebren les noces d’or. El regidor Josep Barberà ha assistit a aquest acte, que s’organitza cada any per la festa major de la partida a les Escoles. En aquesta ocasió, els homenatjats han estat el Miquel Villanueva i la Maria Mor, que han fet les noces d’or; el Pau Valle i la Maria Quilez, que han nascut en el darrer any; i l’Agustina Roselló i l’Amparo Domènech, que han fet 94 i 83 anys, respectivament. Barberà, amb la regidora Bea Obis i el president de l'AV, Joan Queralt, els ha fet entrega de diferents obsequis per commemorar aquest dia.
Aquest matí, també ha tingut lloc el cinquè concurs de pintura ràpida i la missa de campanya, amb l’ofrena floral a Sant Salvador. A la tarda, està previst que se celebri el 4t escala hi-fi, la llonganissada popular –que es prepararà per a uns 600 comensals- i la revetlla fi de festa.
Durant el cap de setmana, la partida de Torres de Sanui ha gaudit de la seva festa major, amb el pregó, a càrrec del periodista Pau Echauz, la bicicletada popular pels camins de l’Horta, la segona Agro-gimcana de l’Horta o el concurs gastronòmic, entre altre activitats.