Juanjo Garra puja a l’Everest amb el programa “Desafío Extremo” de Cuatro
L’alpinista lleidatà s’afegeix a l’equip del programa, amb Jesús Calleja al capdavant, que té el repte d’ascendir al cim amb deu integrants més amb poca experiència en muntanyisme
L’alpinista lleidatà s’afegeix a l’equip del programa, amb Jesús Calleja al capdavant, que té el repte d’ascendir al cim amb deu integrants més amb poca experiència en muntanyisme
L’alpinista lleidatà Juanjo Garra torna a participar a partir d’aquest diumenge en una nova aventura amb el programa “Desafío Extremo” de Jesús Calleja, que s’emetrà per Cuatro. Garra formarà part de l’equip del programa que té com a objectiu preparar físicament i psicològica deu integrants més de l’expedició que, encara que estan en bona forma física, tenen poca experiència en el món del muntanyisme. El repte és ascendir fins al Camp 3 de l’Everest, conegut com “barrera de la mort”, a 7.280 metres d’altura, sense oxigen complementari i en només 40 dies.
Els membres de l’expedició, més d’un centenar entre els sherpas, l’equip de televisió, etc., hauran d’afrontar, entre altres, temperatures de -20ºC i conviure amb el que suposa un rodatge d’aquestes característiques.
Cuatro oferirà els capítols d’aquesta experiència al llarg d’aquesta temporada.