<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/14161>>.

L’alcalde assisteix a la presentació del nou web del projecte audiovisual de la Fundació Ferreruela Sanfeliu

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, assisteix aquesta tarda a la presentació del nou web del projecte audiovisual elmur.net de la Fundació Ferreruela Sanfeliu. L’acte comptarà amb la presència de la regidora de Drets Civils, Cooperació i Igualtat, Maria Rosa Ball, així com el president de la Fundació Ferreruela SanFeliu, Rafael Ferreruela.
Elmur.net és una iniciativa sense ànim de lucre impulsada per la Fundació Ferreruela Sanfeliu i l’Associació Cultural TripleZeta (ZZZ) el 2007, que pretén crear una plataforma d’exposició oberta i gratuïta a la ciutadania amb l’objectiu d’apropar l’art al públic en general. Elmur.net és, a la vegada, un experiment creatiu i una aplicació pràctica de les capacitats educatives dels mitjans audiovisuals, que té per objectiu construir un diàleg social a través de la creació artística, promovent la promoció de la creació artística com a eina per a la comprensió de la realitat.

La Fundació Privada Ferreruela Sanfeliu és una entitat sense ànim de lucre que neix amb l'objectiu de contribuir a la cerca de solucions en el camp de l'oftalmologia, canalitzant recursos professionals i econòmics per atendre les necessitats de països subdesenvolupats o persones en situació de pobresa i fomentant la investigació o recerca en aquest camp.