<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/14644>>.

La Paeria proposa que s'escolti el territori sobre la gestió del Tren de la Pobla

Fèlix Larrosa assenyala que les infraestructures de Lleida s'han de pensar en clau de cohesió social i territorial i amb el criteri de proporcionar eines per a la recuperació econòmica

Fèlix Larrosa assenyala que les infraestructures de Lleida s'han de pensar en clau de cohesió social i territorial i amb el criteri de proporcionar eines per a la recuperació econòmica

L'Ajuntament de Lleida vol que la Generalitat tingui en compte la opinió del territori sobre el futur de Tren de la Pobla. El regidor de Turisme, Fèlix Larrosa, ha explicat que la Paeria ha proposat al delegat del Govern i al president de Ferrocarrils de la Generalitat que "escoltin el territori" i ha demanat a totes les Administracions implicades que, "una vegada escoltats els seus veïns i veïnes, puguin fer propostes per conduir o reconduir el plec de condicions que la Generalitat vol treure per trobar un operador sobre aquesta línia". 

El regidor ha assegurat que la Paeria, pel que fa al tren de la Pobla, se situa "absolutament al costat del territori". Larrosa ha manifestat que Lleida és capital d'una zona complexa, les infraestructures de la qual s'han de pensar no sols en clau econòmica o de rendibilitat, sinó també amb criteris de "cohesió social i territorial" i per facilitar eines per a la recuperació econòmica, per a la seva dinamització i per la capacitat que Lleida ha tenir per generar ocupació. En aquest sentit, serveis com el Tren de la Pobla són totalment "imprescindibles", ha dit Larrosa.