Xavier Serrano exposa “Energy” al Centre de Cultura Contemporània de Pardinyes
La tinenta d’alcalde Montse Mínguez assisteix a la inauguració de la mostra, que es pot visitar fins el 19 de febrer
La tinenta d’alcalde Montse Mínguez assisteix a la inauguració de la mostra, que es pot visitar fins el 19 de febrer
L’artista Xavier Serrano exposa des d’aquest divendres i fins el 19 de febrer “Energy” al Centre de Cultura Contemporània de Pardinyes. La tinenta d’alcalde Montse Mínguez ha assistit a l’acte inaugural de la mostra i ha destacat l’impacte i la sorpresa que percep el visitant en veure l’exposició, amb l’energia que vol transmetre aquest jove autor des de la visió personal. En el seu discurs, Mínguez ha associat aquesta energia a la que també manté l’Organització Veïnal del barri, que acull la mostra, tal i com ha demostrat en els seus 50 anys d’història.
Xavier Serrano ha comentat que el més important de les peces exposades és l’obra en sí i no la tècnica amb què s’han elaborat –digital amb ordinador-. El que ha intentat, ha dit, és fer visible allò invisible, evocant emocions i sentiments.
Segons les reflexions de l’autor, l’energia en aquestes obres és la conseqüència de les emocions i dels sentiments que vivim en diferents moments vitals i en el seu flux transformat i expressat en formes i colors. Segons expressa, l’energia neix dins nostre, l’energia la trobem a tot arreu. Les seves obres són impactants i trencadores, sublimació explícita de formes i colors en una explosió cromàtica que té com a fil conductor el concepte d’energia, força vital integradora de l’essència de la matèria. Xavier Serrano pretén despullar la matèria per vestir-la d’energia en gran format.
Horari de la sala: de dilluns a dissabte, de 17.30 h a 19 h. Els festius, de 12 h a 14 h.