El Lleida Esportiu es retroba amb la victòria a domicili després de 4 mesos

El conjunt lleidatà guanya el Sestao per 2 a 0 amb gols de Mata i Barreda

El conjunt lleidatà guanya el Sestao per 2 a 0 amb gols de Mata i Barreda

El Lleida Esportiu ha tornat a guanyar fora de casa. El conjunt que entrena Toni Seligrat s’ha retrobat amb la victòria a domicili al camp del Sestao, després de guanyar per 2 a 0, amb els gols de Mata i Barreda. A més, els lleidatans han aconseguit deixar la porteria a 0 per primera vegada fora de casa. La victòria té més mèrit ja que el partit ha estat complicat i difícil de jugar per la pluja que ha caigut. Amb aquest resultat, el Lleida Esportiu puja a la sisena posició de la classificació, amb 33 punts, empatat amb el Real Unión, que ocupa el setè lloc.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha felicitat l’equip, el cos tècnic i el president del club, Albert Esteve, pels tres punts aconseguits a Las Llanas.

Els lleidatans rebran el pròxim diumenge al Camp d’Esports l’Amorebieta, en el partit que correspon a la vint-i-tresena jornada de lliga del grup II de la 2a Divisió B.