El Força Lleida domina l’eliminatòria després de guanyar el Palència al Barris Nord (72-66)
L’equip lleidatà agafa avantatge als play-off, per dos victòries a una, en una de les nits més èpiques al pavelló
L’equip lleidatà agafa avantatge als play-off, per dos victòries a una, en una de les nits més èpiques al pavelló
El Força Lleida domina l’eliminatòria dels play-off després d’imposar-se al Palència al Barris Nord. L’equip lleidatà ha guanyat per 72 a 66 i agafa avantatge, per dues victòries a una, en aquesta lluita per l’ascens. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha donat suport a l’equip des de la llotja, amb la tinenta d’alcalde Montse Mínguez i els directius del club, i han celebrat la gran victòria de l’equip amb l’afició que no ha deixat d’animar en cap moment en la que ha estat una de les nits més èpiques al pavelló lleidatà.
Tot i que l’equip ha anat a remolc del rival fins al descans, 25 a 35, a la represa s’ha deixat veure la seva capacitat de reacció i han anat a per totes. Després d’un parcial de 17 a 7, han aconseguit empatar el partit a 42 i, a partir d’aquí, ja han començat a agafar confiança per distanciar-se i marcar el ritme del partit. El resultat a cada quart ha estat 13 a 20; 25 a 35; 52 a 52, i el final 72 a 66. Els millors de l’equip han estat Dani Rodríguez i Oriola, amb 17 punts cadascun i un 20 i un 19 de valoració, respectivament.
L’alcalde ha desitjat sort a l’equip de cara a aquest diumenge. El Força Lleida i el Palència jugaran el quart partit de la sèrie a les 19 h, al Barris Nord.