<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/18096>>.

El comerç de la Bordeta homenatja els establiments més antics del barri

Rafael Peris ha acompanyat l’Associació de Comerciants en el sopar de germanor que organitza des de fa sis anys per reconèixer les botigues de la zona i que enguany ha aplegat un centenar de comensals

Rafael Peris ha acompanyat l’Associació de Comerciants en el sopar de germanor que organitza des de fa sis anys per reconèixer les botigues de la zona i que enguany ha aplegat un centenar de comensals

El tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Rafael Peris, ha acompanyat aquesta nit l’Associació de Comerciants en el sopar de germanor que ha organitzat per retre homenatge als establiments més antics del barri. En aquesta ocasió s’ha reconegut la trajectòria de les botigues Moda Joven Leo i Floristeria Canales. Amb aquests dos establiments homenatjats ja són 17 els que han rebut la distinció de l’associació en els sis actes de reconeixement que s’han fet fins ara.
Un centenar de persones han assistit al sopar, que s’ha fet a la Llar de Jubilats del barri, i al qual també s’ha afegit la regidora Dolors Arderiu. L’Associació de Comerciants de la Bordeta, creada el 2002, està presidida per Ica Garcia i compta amb uns 140 socis. Durant l’any promou diverses accions per dinamitzar el comerç al barri, com són el concurs d’aparadors o el mercadet de l’octubre que va acompanyat d’un dinar popular, entre altres.