<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/18591>>.

L’Ajuntament de Lleida col·labora amb Musiquem Lleida

La coral Shalom organitza la vuitena edició del Festival Internacional de Música, del 4 al 6 d’octubre

La coral Shalom organitza la vuitena edició del Festival Internacional de Música, del 4 al 6 d’octubre

Vuit conjunts de diferents estils participen en el VIII Musiquem Lleida, el Festival Internacional de Música que organitza la Coral Shalom. L’Ajuntament de Lleida col·labora amb aquesta cita que omplirà la ciutat de ritmes i de melodies del 4 al 6 d’octubre.

El trio QuinDuo Witt-Rizzotto oferirà la primera actuació. Serà un homenatge als poetes Salvador Espriu, Joan Maragall i Miguel Hernández, que es podrà veure a la plaça de la Paeria i a l’IEI aquest divendres a la tarda, en dues sessions.

El programa del Musiquem Lleida es completa amb la Brass Band B120, el cor femení Voxalba, el Cor de Cambra Anton Bruckner, el trio femení Opera Obsession, la cantant llatinoamericana Rosa Sánchez, el conjunt aragonès Olga i los Ministriles, el quartet de saxòfons Octavia, el quartet de guitarres Terpsícore i el duo de violí i piano Baloglú-Sikorskaya. El concert de cloenda anirà a càrrec de la Coral Shalom, del Cor de Cambra de l’Auditori Enric Granados i de l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida. Serà aquest diumenge, a les 19 h, a l’Auditori Enric Granados.