El Força Lleida suma al Barris Nord la primera victòria de la temporada
Ha guanyat al Navarra per 85 a 78
Ha guanyat al Navarra per 85 a 78
El Força Lleida ha tingut una bona estrena de la lliga al Barris Nord. El conjunt lleidatà ha sumat la primera victòria de la temporada contra el Navarra, per 85 a 78. En aquest segon partit de lliga, els de Joaquín Prado han mostrat més poder ofensiu i encert i també una millor defensa, que els ha permès guanyar el partit. Amb un inici convincent, pel 9 a 0 local, els lleidatans han vist la reacció dels navarresos que finalitzaven el primer quart amb un punt d’avantatge. En el segon quart, els lleidatans han tornat a demostrar ser millor equip i s’han posat per davant, arribant al descans amb un 38 a 33. El rival ha tingut opcions a la represa quan ha tornat a capgirar el marcador, deixant el marcador al final del tercer quart en 52 a 56. Però el Força Lleida ha confirmat la bona imatge del principi i ha fet el millor quart, anotant 33 punts.
Milutinovic, que finalment ha rebut el trànsfer per disputar aquest partit, ha estat el màxim anotador de l’equip, amb 18 punts, juntament amb Llorca, que n’ha fet 15. Els dos jugadors han estat alhora els que han sumat les millors valoracions de l’equip.
El paer en cap, Àngel Ros, ha donat l’enhorabona al Força Lleida per la primera victòria a l’Adecco LEB Or, que s’aconsegueix en el primer partit jugat a casa. Ros ha animat l’equip a mantenir l’actitud i les bones sensacions en el pròxim partit que l’equip també jugarà al Barris Nord contra el Clínicas Rincón (divendres, dia 18, a les 21 h).