El CB Secà i el Joventut Dominican Lleida juguen la 1a edició del Trofeu de Nadal de bàsquet
El trofeu se l’ha emportat el CB Secà, organitzador juntament amb la Regidoria de Joventut d’aquesta competició que s’ha jugat al pavelló poliesportiu municipal Juanjo Garra
El trofeu se l’ha emportat el CB Secà, organitzador juntament amb la Regidoria de Joventut d’aquesta competició que s’ha jugat al pavelló poliesportiu municipal Juanjo Garra
El CB Secà i Joventut Dominican Lleida han estat els equips que han disputat la primera edició del Trofeu de Nadal de bàsquet en la categoria sènior. El trofeu ha estat organitzat conjuntament pel Club de Bàsquet Secà i la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Lleida i s’ha disputat aquest dissabte al pavelló poliesportiu municipal Juanjo Garra, amb l’assistència d’un centenar d’espectadors. El CB Secà ha estat el guanyador d’aquesta primera edició, després de guanyar el partit per 68 a 74. La jornada ha estat un exemple d'esportivitat i els participants han demostrat un gran nivell.
El torneig ha comptat amb la presència del regidor d’Esports, Txema Alonso, i del president del CB Secà, José Escartín, els quals han fet el lliurament de premis.
L’equip del CB Secà ha estat configurat per una desena de joves que formaven part de l’antic equip de bàsquet sub-21 del club. L’equip havia representat durant 3 anys la ciutat de Lleida a la final a 4 del campionat de Catalunya. Ara farà dos anys es va dissoldre, però alguns dels jugadors encara juguen a bàsquet a altres clubs en la categoria de 1a catalana.
L’equip Joventut Dominican Lleida ha estat configurat per una selecció d’una desena de joves que participen en l’activitat de bàsquet setmanal del projecte Esport Social de la Regidoria de Joventut. La gran majoria dels joves són procedents de República Dominicana i els darrers anys han demostrat una gran capacitat d’autogestió i convocatòria a l’hora d’organitzar esdeveniments esportius a nivell de ciutat.
S’ha de remarcar que l’equip Joventut Dominican Lleida comparteix instal·lacions amb el CB Secà i que s’ha creat una relació de col·laboració entre ambdós equips per a la promoció del bàsquet a nivell de ciutat. Tant el CB Secà com el Projecte Esport Social de la Regidoria de Joventut pretenen afavorir la integració d’aquest grup de joves dominicans a la ciutat de Lleida a través de l’esport.