Cloenda de la segona edició de l’Espai de creixement personal per a dones

Aquest curs té com a objectiu donar eines a les dones pel seu creixement personal, l’apoderament, l’autoestima, el control de les emocions i les habilitats socials

Aquest curs té com a objectiu donar eines a les dones pel seu creixement personal, l’apoderament, l’autoestima, el control de les emocions i les habilitats socials

Una vintena de dones han participat en la darrera sessió de l’Espai de creixement personal. La regidora de Drets Civils, Cooperació i Igualtat, M. Rosa Ball, ha assistit aquest dilluns a la cloenda del curs, que s’ha fet al Casal de la Dona.
L’Espai de Creixement personal és un projecte promogut des del Centre Municipal d’Informació i Atenció a les Dones de l’Ajuntament de Lleida, amb l’objectiu de donar eines a les dones per al creixement personal, l’apoderament, l’autoestima, la gestió de les emocions i les habilitats socials, des d’una perspectiva de gènere i amb un treball integral tenint en compte totes les dimensions de la persona: social, intel•lectual, emocional, física i espiritual.
El curs, que s’ha organitzat per segon any, va començar a principis de febrer i ha constat de deu sessions setmanals i l’ha conduït Maria Mesalles, psicòloga del CIAD. S’ha desenvolupat mitjançant un treball dinàmic i participatiu en què les mateixes dones han aportat els seus recursos personals, amb el suport teòric per part de la professional que ha dinamitzat el grup per facilitar un aprenentatge multidireccional.