<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/19973>>.

Comença el Cucalòcum Primavera amb una vintena d’activitats lúdico-esportives

El saló, dissenyat per facilitar la conciliació familiar i laboral i educar en el temps d’oci durant les vacances de Setmana Santa, tindrà lloc des d’avui fins el proper dijous

El saló, dissenyat per facilitar la conciliació familiar i laboral i educar en el temps d’oci durant les vacances de Setmana Santa, tindrà lloc des d’avui fins el proper dijous

El Cucalòcum Primavera ha donat avui el tret de sortida a la seva 7ª edició, un certamen totalment consolidat a la ciutat que té l’objectiu de facilitar la conciliació familiar i laboral i educar en el temps d’oci durant el període de vacances escolars de Setmana Santa.

L’alcaldessa accidental, Marta Camps, acompanyada del tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Rafael Peris, ha presidit la inauguració del saló, que tindrà lloc fins el proper dijous i aplega enguany una vintena d’activitats lúdico-esportives com ara tennis taula, tennis, hoquei, bàsquet, handbol, patins, parc de psicomotricitat, inflables, llits elàstics, dino-bus, giravolt, tallers de treballs manuals, mostra d’animals, passejades a cavall, etcètera.

Camps ha explicat que “el Cucalòcum Primavera ha tingut molt bona acceptació des de la seva implantació i la idea és continuar amb el certamen durant el període de Setmana Santa”. Per la seva banda, el director de Fira de Lleida, Oriol Oró, ha destacat la presència al saló de l’Associació Espanyola Contra el Càncer, que pretén sensibilitzar els assistents al saló sobre aquesta malaltia i promoure hàbits de vida saludables. Inclou tall de veu de Marta Camps.

L’horari del saló serà de 10 a 14 h i de 16 a 20 h i el preu de l’entrada serà de 2 euros l’adult i 3 euros l’entrada infantil.