<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/20739>>.

El Cor Jove Nacional de Catalunya recorre Europa a través de les seves cançons

Divendres oferirà el concert “Europa de Nord a Sud”, a les 20.30 h, a l’Auditori Municipal Enric Granados, una actuació que s’inclou en el programa les Nits d’Estiu a Lleida

Divendres oferirà el concert “Europa de Nord a Sud”, a les 20.30 h, a l’Auditori Municipal Enric Granados, una actuació que s’inclou en el programa les Nits d’Estiu a Lleida

El Cor Jove Nacional de Catalunya oferirà aquest divendres a l’Auditori Municipal Enric Granados el concert “Europa de Nord a Sud” que recorre el vell continent a través de les cançons de diferents països. La interpretació es farà a les 20.30 h, a la sala 2. El Cor està format per 28 cantaires d'entre 18 i 28 anys seleccionats anualment després d'un procés d'audicions. Cada any es renoven els seus membres per oferir igualtat d'oportunitats als nous talents emergents.
La direcció artística es confia a dos directors convidats de màxim prestigi, un de català i un d'internacional. Aquest any els directors convidats seran el reputat director noruec Ragnar Rasmussen i el director de l'Orfeó Català, Josep Vila i Casañas,. Aquesta parella artística ja van dirigir conjuntament la sessió d'estiu del World Youth Choir que el Moviment Coral Català va organitzar. L'any passat van ser Vytautas Miskinis (Lituània) i Xavier Puig (Catalunya) que van aconseguir uns resultats excel·lents.
El programa de l’actuació, d’uns 70 minuts de durada, s’ha estructurat en dues parts, amb peces de Noruega, Estònia, Regne Unit, Alemanya o del territori català, com “Ametller florit” o la sardana “Somni”, entre altres.
A més a més dels tres concerts que oferiran aquest estiu, un dels quals a Lleida (també a Girona i El Vendrell) el Cor Jove Nacional de Catalunya farà un concert extraordinari a Barcelona el 21 de novembre amb motiu de la inauguració de l'Assemblea Anual de l'European Choral Association – Europa Cantat.
Les entrades per al concert de divendres, a les 20.30 h, es poden adquirir el mateix dia de l’actuació a l’Auditori o reservar-les al correu cjnc@mcc.cat. El preu és de 5 euros.

Nits d’Estiu a Lleida
El concert del Cor Jove Nacional de Catalunya s’inclou en el programa de les Nits d’Estiu a Lleida, que contè 268 propostes refrescants i atractives en diferents escenaris de la ciutat, repartits per tots els barris. Cultura, esports o natura són alguns dels àmbits que es poden gaudir en l’ampli ventall d’ativitats del programa per viure la Lleida més estiuenca.