La companyia barcelonina CK guanya el 3r certamen de dansa urbana The Best On
More Than Stylez, de Hannover, i Flow Company, de Vilanova i la Geltrú, s’han fet amb el segon premi i el premi especial de La Llotja, respectivament
More Than Stylez, de Hannover, i Flow Company, de Vilanova i la Geltrú, s’han fet amb el segon premi i el premi especial de La Llotja, respectivament
La companyia barcelonina CK ha estat la guanyadora del 3r certamen coreogràfic professional de dansa urbana The Best On, celebrat aquesta tarda a La Llotja de Lleida. CK, que s’ha emportat 6.00 euros de premi, ha guanyat el Campionat d’Espanya de Hip Hop els anys 2008 i 2009. MTS, More Than Stylez, de Hannover, s’ha endut el segon premi, de 1.000 euros, amb la seva dansa enèrgica, després que la companyia alemanya guanyés l’any 2011.
El tinent d’alcalde Fèlix Larrosa ha lliurat el premi especial de la Llotja que ha recaigut en Flow Company, de Vilanova i la Geltrú. Aquest grup ha aconseguit un primer lloc en categoria minicrew en el campionat nacional The Xou Box 2013. El premi consisteix en la possibilitat d'incloure la companyia en la programació oficial de la Llotja.
Lleida ha vibrat amb la millor dansa urbana del moment gràcies a The Best On, l’únic d’aquestes característiques a Europa. La Llotja s'ha omplert per gaudir de la competició entre les nou companyies de dansa d’arreu del continent europeu que hi han participat i que un jurat format per professionals provinents d’Estats Units ha valorat. Toni Emcee ha presentat l’acte i ha acompanyat el jurat, amb coreògrafs reconeguts internacionalment: Chris Martin, Pat Cruz i Kevin Enguyen.
Abans del lliurament de premis, ha actuat en directe Bastian Iglesias, ballarí, cantant i actor que forma part del repartiment de Dreamland, una nova ficció televisiva liderada pel productor Frank Ariza. També s’ha fet l’exhibició dels grups de dansa Lil’Legends, X-Fam i Supernenas.
El certamen, organitzat per l’escola de teatre i de dansa Dancescape de Lleida, té el suport de l’Ajuntament de Lleida i de Movement Lifestyle de Los Angeles, entitat dirigida per Shaun Evaristo, coreògraf de la cantant Janet Jackson i Justin Bieber.
Dancescape organitza demà i dilluns tallers de dansa impartits pels membres del jurat del propi certamen, com a activitats paral·leles al certamen.