El Festival de l’Horta ofereix actuacions, música i gastronomia la Nit de Sant Joan
L’onzena edició del festival comptarà a l’Espai Marimunt amb una desena de concerts, un sopar degustació amb productes de l’Horta, espectacles infantils i, com cada any, encendrà la foguera de Sant Joan
L’onzena edició del festival comptarà a l’Espai Marimunt amb una desena de concerts, un sopar degustació amb productes de l’Horta, espectacles infantils i, com cada any, encendrà la foguera de Sant Joan
El Festival de l’Horta s’ha presentat aquest divendres carregat d’actuacions, música, gastronomia i activitats infantils. L’onzena edició de la cita, que se celebra a l’Espai Marimunt, ha preparat un programa que inclou una desena d’actuacions, concerts, un sopar degustació amb productes de l’Horta i activitats infantils. A més, com cada any, encendrà una foguera per celebrar la nit de Sant Joan.
La tinenta d’alcalde Montse Parra ha destacat la importància de tenir una proposta tant diversa dirigida a tots els públics i ha animat la ciutadania a atansar-se a la partida Marimunt per gaudir d’una Nit de Sant Joan especial. Parra ha comentat els detalls de la nova edició amb Josep Perea, en representació del festival.
Les activitats arrencaran la tarda de dimarts, a les 18 h, amb l’actuació del polifacètic Ferran Aixalà, del grup Pastorets Rock, que presentarà la seva obra titulada 'Ventura'. Tot seguit La Tarda Jove donarà pas a tres actuacions amb un marcat accent local: La Devil 's Band i Köers, que actuaran a l’Escenari Principal i el grup Ella Nos Vuelve Decentes a l'Espai Carpa on també tindran lloc els concerts acústics del mallorquí Aucell Cantaire, els barcelonins Ljbliana & The Seawolf i els lleidatans Green Zola.
Com cada any el Festival ofereix un sopar degustació amb productes de l’Horta de Lleida. A més, es farà l’encesa de la foguera.
La revetlla començarà a les 24 h amb les actuacions dels grups Jordi Gaya & The Remakers, AGE i Pastorets Rock, que, sent una de les actuacions fixes, clourà la nit.
XI Festival de l’Horta. Nit de Sant Joan
Horta tarda infantil / familiar a partir de les 18 h: “Ventura” de Ferran Aixalà
Tarda Jove:
-Espai Principal: La Devil’s Band i Koers
-Espai Carpa: Ella nos vuelve decentes
Horta Acústics:
-Espai Carpa: Aucell Cantaire, Green Zola i Ljubliana & The Seawolf
Horta Gastronomia / Foguera
Horta Rock a partir de les 12 h de la nit: Jordi Gaya & The Remakers, A.G.E i Pastorets Rock