L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, valora positivament que Barcelona es proposi estudiar els Jocs d’Hivern i ha recordat que són claus per al Pirineu i Lleida

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, davant les informacions que a Barcelona es convocarà un ple extraordinari (demanat per CiU, PSC i ERC) sobre els Jocs d’Hivern, ha valorat molt positivament que s’analitzi a fons la candidatura d’ una competició esportiva internacional que “és clau per al Pirineu i per a Lleida”. “Desitjo que s’estudiin a fons les possibilitats per fer possible uns jocs que sempre he defensat com a alcalde de Lleida, en el benentès que són una oportunitat estratègica de primer nivell per al Turisme de Catalunya i per al posicionament del Pirineu de Lleida i de les seves estacions d’esquí, en particular”.

L’alcalde de Lleida s’havia mostrat disposat a promoure una candidatura lleidatana i pirinenca per optar a aquests jocs en el moment que Barcelona va anunciar que es retirava de la cursa per organitzar la competició corresponent al 2026. “Si Barcelona, arran d’aquest ple extraordinari i del debat que se’n pugui derivar, reprèn el projecte, Lleida estarà, com ho ha estat sempre, donant-hi suport. En cas contrari, s’ estudiarà promoure una candidatura amb el Pirineu, Lleida i Osca”, ha explicat l'alcalde.