La Paeria trasllada el acord del ple en suport pel SEM de Lleida a la Generalitat
La moció aprovada en el darrer ple insta el Departament de Salut del Govern Català a mantenir les dos unitats necessàries de suport vital avançat a Lleida ciutat (UCIs Mòbils) i l’actual estructura i funcionament
La moció aprovada en el darrer ple insta el Departament de Salut del Govern Català a mantenir les dos unitats necessàries de suport vital avançat a Lleida ciutat (UCIs Mòbils) i l’actual estructura i funcionament
La Paeria ja ha traslladat a la Generalitat de Catalunya la petició de mantenir les dos unitats necessàries de suport vital avançat a Lleida ciutat (UCIs Mòbils), la seva estructura actual i el funcionament d’aquesta unitat a Lleida. Així s’establia en la moció aprovada en el darrer ple de la Paeria on l’Ajuntament es va comprometre a instar a la Generalitat a mantenir aquest servei.
El Paer en cap ha recordat la necessitat de posar en valor aquells serveis i estructures que s’han demostrat eficaces i útils en el seu funcionament i atenció al ciutadà, com és el cas del SEM i ha defensat un model de sanitat pública que permeti continuar prestant la millor atenció als usuaris.
El Ple de la Paeria del passat 30 d’octubre va manifestar el seu suport explícit als treballadors i treballadores del Sistema d’Emergències Mèdiques de Lleida i va deixar constància, per mitjà de la moció aprovada, de l’agraïment a la gran tasca de servei que realitzen.
El text de la moció, que ja ha estat traslladat tant al Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya demana explícitament l’aturada en la modificació del servei.