La conseller Dolors Bassa visita la Fira de Formació i Treball
Els tinents d’alcalde Rafael Peris i Xavier Rodamilans acompanyen a la responsable de Treball, Afers Socials i Família durant la visita
Els tinents d’alcalde Rafael Peris i Xavier Rodamilans acompanyen a la responsable de Treball, Afers Socials i Família durant la visita
La consellera de Treball, Afers Socials i Família, Dolors Bassa, ha visitat avui la 10a edició de la Fira de Formació i Treball i ha incidit en la importància d’aquest saló, una iniciativa emmarcada en l’esforç global per “donar-li encara més valor a la FP, una FP que és el futur en l’àmbit del treball. Per a Bassa, “està clar que la innovació i la internacionalització a les empreses només es podran aconseguir si aquestes disposen de treballadors ben formats”.
La consellera ha explicat que els departaments de Treball i Ensenyament estan promovent una agència especial centrada en la Formació Professional, “encarregada en el futur de gestionar les acreditacions i tots els temes relacionats amb la FP, sempre encarats a la nova economia que hem de tenir al país”. Aquesta agència tindrà un consell amb representants de diferents àmbits de la Generalitat, les cambres de comerç, les patronals i els sindicats”. El projecte, que “està en un moment incipient, amb diverses reunions preparatòries ja celebrades”, ha de concretar-se “abans dels 18 mesos”.
El saló F&T se celebra del 14 al 16 d’abril al pavelló 4 de Fira de Lleida amb la participació de 21 empreses i entitats i tindrà 25 famílies de formació o disciplines representades
La fira roman oberta fins el dissabte, de 9.30 a 14 h. L’entrada és gratuïta.
El saló és organitzat per l’Ajuntament de Lleida, Fira de Lleida i la Generalitat de Catalunya, amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Família de la Generalitat de Catalunya i GlobaLleida.