La ludoteca del Centre Històric estrena nova imatge en la seva rampa d’accés
La tinent d’alcalde Montse Parra assisteix a la inauguració del mural, obra de l’artista urbà Fil, que ha comptat amb la participació dels nens i nenes del centre
La tinent d’alcalde Montse Parra assisteix a la inauguració del mural, obra de l’artista urbà Fil, que ha comptat amb la participació dels nens i nenes del centre
La tinent d’alcalde i regidora d’Educació, Montse Parra, ha assistit aquesta tarda a la inauguració del mural decoratiu que llueix des d’avui a la rampa d’accés a la Ludoteca del Centre Històric, obra de l’artista urbà Fil (David Artal), que ha comptat per realitzar el projecte amb la participació dels nens i nenes i les seves famílies.
En David Artal, pare de nens usuaris de la ludoteca, ha estat l’artífex principal de la iniciativa, dissenyant i executant l’obra amb la col·laboració dels usuaris del centre i els seus familiars de forma totalment desinteressada i gratuïta.
Durant quatre tardes consecutives, del 26 al 29 d’abril, es va treballar en l’elaboració del mural. El primer i segon dia, els nens i nenes i les seves famílies assistents van fer estampacions de colors per definir el fons i van perfilar algunes siluetes i figures. Els dos darrers dies, va ser en David qui va donar el seu toc amb els esprais, pintant joguines i la imatge principal del grafiti.
El resultat és un mural colorit i alegre on es veuen representades situacions i imatges típiques del dia a dia de la ludoteca.
Aquesta tarda, s’ha donat a conèixer el mural a tots els usuaris de la ludoteca amb una festa d’inauguració i d’agraïment a l’artista, a qui els nens li han fet un regal. A mitja tarda s’han obert les portes i han estat els mateixos infants, que han col·laborat en la seva elaboració, els qui han destapat la paret, per mostrar el mural. Tot seguit s’ha projectat un audiovisual, on s’ha pogut seguir el procés de confecció del treball, i s’ha repartit berenar a la mainada, mentre el discjòquei Xavi Wilson punxava la música de la festa, a la qual han assistit a més a més de l’artista Fil, la tinent d’alcalde Montse Parra i del regidor Paco Cerdà.