<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/26349>>.

L’intendent dels Mossos, Josep Lluís Rossell, s’acomiada de l’alcalde Ros, en ser destinat a Barcelona

El paer en cap agraeix la tasca professional i la relació personal amb el cap de la Policia, que ha estat destinat a la Sala Central del cos

El paer en cap agraeix la tasca professional i la relació personal amb el cap de la Policia, que ha estat destinat a la Sala Central del cos

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha agraït a l’intendent dels Mossos d’Esquadra de la Regió Policial de Ponent, Josep Lluís Rossell, tota la seva dedicació a Lleida, qualificant la seva tasca com a excel·lent tant en el terreny professional com en el personal.

El paer en cap ha fet aquestes declaracions en el moment de la visita que Rossell ha realitzat a Ros per acomiadar-se del càrrec, en ser destinat a la Sala Central dels Mossos a Barcelona. Tall de veu A. Ros.
Per la seva part, a l’hora de fer balanç, l’intendent Rossell ha manifestat que juntament amb la resta de comandaments havien intentat fer les coses tan bé com havien sabut, malgrat que era als ciutadans a qui corresponia fer el judici dels seus quatre anys al capdavant de l’Àrea Policial de Lleida.
Rossell ha manifestat que personalment durant la seva estada a Ponent havia après a estimar aquesta terra, la qual cosa no havia estat massa difícil donada la seva procedència de pagès ha fet que en un territori en el qual el sector agroalimentari sigui el més important, ha facilitat que s’hagi sentit a gust. Tall de veu J. L. Rossell.
A l’acte de comiat, que ha tingut lloc aquest matí, també hi ha estat presents els regidors Sara Mestres, responsable de Seguretat Ciutadana, Joan Gómez i Paco Cerdà, a més de l’intendent de la Guàrdia Urbana, Josep Ramon Ibarz, i l’inspector Josep Ramon Mallada.