Comença Santander YUZZ 'Joves amb idees' amb més de 20 places per a emprenedors de Lleida
Santander YUZZ 'Joves amb idees' és un programa promogut per Banc Santander a través de Santander Universitats i coordinat pel Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE) amb el suport de l’Ajuntament de Lleida i la Càtedra d’emprenedoria de la UdL Ofereix formació, suport i mentoring gratuïts per a més de 20 joves d'entre 18 i 31 anys de Lleida que vulguin desenvolupar idees de negoci de base tecnològica El programa premiarà el millor emprenedor del Centre YUZZ Lleida amb un viatge a Silicon Valley i li permetrà optar a 60.000 euros en finançament
Santander YUZZ 'Joves amb idees' és un programa promogut per Banc Santander a través de Santander Universitats i coordinat pel Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE) amb el suport de l’Ajuntament de Lleida i la Càtedra d’emprenedoria de la UdL Ofereix formació, suport i mentoring gratuïts per a més de 20 joves d'entre 18 i 31 anys de Lleida que vulguin desenvolupar idees de negoci de base tecnològica El programa premiarà el millor emprenedor del Centre YUZZ Lleida amb un viatge a Silicon Valley i li permetrà optar a 60.000 euros en finançament
Joves emprenedors de 18 a 31 anys de Lleida podran inscriure’s fins el proper 2 de desembre en la VIII edició del programa Santander YUZZ 'Joves amb Idees', que impulsa el talent jove i la generació d'idees innovadores. Els interessats podran fer-ho gratuïtament a través de www.yuzz.org.
Aquest programa promogut per Banc Santander a través de Santander Universitats i coordinat pel Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE) compta amb el suport de l’Ajuntament de Lleida i la càtedra d’emprenedoria de la UdL i des de 2009 ha potenciat els projectes de més de 3500 emprenedors de tot el país.
Els seleccionats podran beneficiar de l'accés a centres de coworking d'alt rendiment on desenvolupar les seves idees de forma col·laborativa, relacionar-se amb altres emprenedors i rebre assessorament personalitzat i formació d'una xarxa de més de 200 experts en innovació i models de negoci.
Reconeixement a les millors iniciatives
En finalitzar el procés de formació, el jove amb el projecte millor valorat del Centre YUZZ Lleida realitzarà un viatge a Silicon Valley, el referent internacional més important en innovació i emprenedoria, on accediran a fòrums de finançament, assessorament en internacionalització i contacte amb inversors. A més, els tres millors projectes rebran 30.000, 20.000 i 10.000 euros per accelerar el desenvolupament del seu negoci.
Gràcies a la col·laboració amb la Fundació E & I, el programa compta també amb el Premi YUZZ Dona que ofereix 20.000 euros per finançar el millor projecte liderat per una emprenedora i el suport dels consultors d'E & I per accelerar-lo.
Un trampolí per idees innovadores
El projecte Santander YUZZ va arrencar el 2009 amb dos centres, un a Barcelona i un altre a Madrid, com un viver tecnològic de grans idees. Des de llavors ha crescut de forma exponencial i amb l'impuls de Santander Universitats i sota la direcció del CISE ha arribat als 50 centres repartits per tot Espanya amb més de 1.000 participants per edició.
El projecte Santander YUZZ compta a més amb el suport d'universitats de tot el país i múltiples entitats col·laboradores com Indra, Tuenti, Intel, Organització d'Estats Iberoamericans, Secot, FPdGi, Fundació E & I i RedEmprendia.
Internacionalització
Una altra de les novetats que presenta el programa aquest any és el seu pròxim llançament internacional, que començarà amb un primer centre Santander YUZZ a Argentina. L'objectiu és continuar expandint Santander YUZZ a altres països d'Amèrica i Europa a través de Santander Universitats per enfortir les sinergies entre emprenedors de tot el món i contribuir així al creixement econòmic, la innovació i el progrés de les persones i les empreses.
Sobre CISE i Santander Universitats
CISE (Centre Internacional Santander Emprenedoria) és un centre que fomenta l'esperit emprenedor i impulsa la generació de startups. A través d'innovadors programes formatius que incorporen metodologies àgils i experiències reals, CISE estimula la creativitat de les persones i promou la innovació.
CISE neix de l'acord de Banc Santander, la Universitat de Cantàbria i el Govern de Cantàbria, tres institucions rellevants que comparteixen un fort compromís pel desenvolupament de la societat basat en el coneixement.
Banc Santander és l'empresa que més inverteix en suport a l'educació en el món (Informe Varkey / UNESCO-Fortune 500) a través de Santander Universitats i manté 1.200 acords de col·laboració amb universitats i institucions.