Esmorzar nadalenc amb la Junta de Sequiatge
Trobada de l’alcalde Ros i el regidor de l’Horta, Fèlix Larrosa, a Mercolleida
Trobada de l’alcalde Ros i el regidor de l’Horta, Fèlix Larrosa, a Mercolleida
L’alcalde de Lleida i president de la Comunitat General del Canal de Pinyana i de la Junta de Sequiatge, Àngel Ros, i el tinent d’alcalde i regidor de l’Horta, Fèlix Larrosa, han felicitat aquest matí el Nadal als membres de la Junta de Sequiatge del Canal de Pinyana en el decurs del tradicional esmorzar que celebren anualment per aquestes dades.
A la trobada, que ha tingut lloc a Mercolleida, han assistit el president del Sindicat de la Comunitat General del Canal, Ramon Piqué, i el de la Junta de Sequiatge, Joan Antoni Boldú. Plegats han fet un repàs als principals problemes que afecten el món de la pagesia, en general, i de l’Horta de Lleida, en particular.
La trobada nadalenca ha acabat amb el desig d’unes bones festes. La Junta de Sequiatge agrupa l’Horta de Lleida que rega el canal de Pinyana, que és al marge dret del riu.