<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/29464>>.

Finalitzen els projectes de la nova electrificació de la Casa de la Cultura i el parc infantil Lo Marraco a Lérida, Colòmbia

El Comitè d’Agermanament Lleida-Lérida s’ha reunit aquest dilluns per revisar les actuacions que s’han fet, entre les quals destaquen dos projectes acabats en aquesta població colombiana, així com el treball en reforç democràtic, cultura de pau i de drets humans, o els agermanaments escolars

El Comitè d’Agermanament Lleida-Lérida s’ha reunit aquest dilluns per revisar les actuacions que s’han fet, entre les quals destaquen dos projectes acabats en aquesta població colombiana, així com el treball en reforç democràtic, cultura de pau i de drets humans, o els agermanaments escolars

El tinent d’alcalde i regidor de Participació Ciutadana, Drets Civils i Cooperació, Joan Gomez, ha presidit la reunió del Comitè d’agermanament de Lleida amb la ciutat de Lérida, al nord del departament de Tolima, a Colòmbia, en la qual s’han avaluat les accions que s’han fet dins del pla anual. Entre altres, destaca la finalització de dos projectes importants a la ciutat de Lérida: la nova electrificació de la Casa de la Cultura “Ciutat de Lleida” per a l’estalvi energètic i la rehabilitació del parc infantil “ Lo Marraco”. Un altre aspecte a subratllar són les noves línies de treball en reforç democràtic, que han fet que la Casa de la Cultura ciutat de Lleida esdevingui referent de cultura de pau i de drets humans.

Pel que fa als agermanaments escolars, s’han iniciat de nou els contactes amb escoles de Lleida i l’agermanament entre els hospitals Reina Sofia i Arnau de Vilanova d'ambdues poblacions per potenciar la transferència de coneixements en el marc de la salut al municipi de Lérida.

El Comitè d’Agermanament ha proposat iniciar la feina amb la Universitat Minuto de Dios en diferents jaciments de treball i la implementació de nous processos productius per a la població de Lérida.