<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/30532>>.

Lleida Juga, la gran festa del joc als Camps Elisis

Més de 2.000 nens i nenes han omplert els més de 8.000 metres quadrats on s’han desplegat les diferents propostes lúdiques durant tota la tarda L’activitat, organitzada per la Xarxa Municipal de Ludoteques, també ha servit per commemorar el Dia Internacional del Joc i els 20 anys d’aquests equipaments

Més de 2.000 nens i nenes han omplert els més de 8.000 metres quadrats on s’han desplegat les diferents propostes lúdiques durant tota la tarda L’activitat, organitzada per la Xarxa Municipal de Ludoteques, també ha servit per commemorar el Dia Internacional del Joc i els 20 anys d’aquests equipaments

La Xarxa Municipal de Ludoteques ha celebrat aquesta tarda la jornada Lleida Juga, amb motiu de la celebració del Dia Internacional del Joc, en què han participat més de 2.000 nens i nenes. Aquest any és la 10a edició de la gran festa del joc de la nostra ciutat, que també s’ha aprofitat per commemorar els 20 anys de les Ludoteques Municipals de Lleida, acte al qual ha assistit la regidora d’Educació, Rosa M. Salmerón.

La novetat d’aquesta edició han estat els jocs d’experimentació: estructures de psicomotricitat, jocs sensorials, jocs de creació lliure amb fusta natural i un sorral de cereals. També hi ha hagut diferents ambients plens de sensacions on els infants seran els protagonistes. La festa s’ha clos amb la presentació de la nova cançó de les ludoteques amb el Banyetes i els Skatas
La festa també ha comptat amb un ampli recull de jocs gegants fabricats pels usuaris i professionals de les ludoteques, així com jocs d’habilitat, sorral, espai per a nadons i primera infància, taller de fabricació d’una joguina, jocs de taula, jocs d’aigua i mostra de jocs i joguines per part de cases comercials. Els Camps Elisis s’han omplert amb més de 8.000 metres quadrats de tota mena de propostes lúdiques, que han inclòs des de jocs per a nadons a jocs per a nens grans i adults.
La festa ha estat organitzada per l’equip d’educadors de les ludoteques que ha comptat amb la col·laboració de més de 70 voluntaris/es estudiants de la UdL i l’IES Ronda.
La jornada s’ha dut a terme als Camps Elisis: al Parc Infantil de la Ludoteca de Cappont i la zona de la Glorieta.
Actualment, la ciutat de Lleida compta amb cinc ludoteques municipals als barris de Balàfia, Bordeta, Cappont, Centre Històric i Parc de Gardeny.
En el darrer curs, aquestes equipaments municipals han acollit 1.210 socis, que van fer ús de les ludoteques fins a 55.588 vegades, la qual cosa suposa una ocupació diària de 279 nenes i nenes, de mitjana general.