El procés participatiu per a la reforma de les Basses arriba a la Mariola
El punt de participació romandrà al Centre Cívic fins al 20 de maig
El punt de participació romandrà al Centre Cívic fins al 20 de maig
La Paeria ha instal·lat al Centre Cívic de la Mariola un punt de recollida de suggeriments sobre el Parc de les Basses. La iniciativa forma part del projecte de participació que recorre els barris de Lleida per tal de facilitar que la ciutadania comuniqui les seves opinions i propostes sobre el futur equipament. El punt estarà a disposició de tots els veïns de la zona fins al dia 20 maig.
Els ciutadans poden opinar, dipositant a la bústia habilitada per aquesta finalitat les seves propostes de manera personalitzada, o bé de manera simplificada, responent les preguntes d’un formulari que es troba a la seva disposició allí mateix. Qui vulgui, també pot fer-ho mitjançant Internet, adreçant-se al lloc web www.paisatgeurba.paeria.cat
A més de les exposicions itinerants, el procés inclou la realització de diversos tallers de propostes (el pròxim serà el dia 20 de maig al centre “el Mercat” de la plaça de Sant Jordi de la Bordeta) preparats perquè hi participin les entitats que conformen el teixit associatiu de Lleida i també les persones que ho vulguin fer individualment.
El Procés de Participació funcionarà de manera sostinguda entre els mesos de febrer i juny de 2008, moment en que es realitzaran els treballs de síntesi i és presentaran públicament les conclusions.
La regidora de zona, Sara Mestres, i el regidor de Participació Ciutadana, Joan Gómez, s’han reunit aquesta setmana amb les entitats de la zona Mariola, Joan Carles, Pius XII-Germanor, per explicar-los els detalls d’aquest Procés de Participació.