L’Ajuntament de Lleida renova la plaça de les Missions
L’actuació, que s’emmarca en la campanya de conservació i manteniment de la via pública, consisteix en la millora del mobiliari urbà i la renovació de les voreres i el paviment
L’actuació, que s’emmarca en la campanya de conservació i manteniment de la via pública, consisteix en la millora del mobiliari urbà i la renovació de les voreres i el paviment
L’Ajuntament de Lleida renova, dins de la campanya de manteniment, conservació i millora de la via pública i dels espais públics urbans per a l’any 2008, la plaça de les Missions. La campanya de conservació i manteniment de la via pública per aquest any 2008 compta amb un pressupost de 2’2 milions d’euros que suposa un increment del 50% respecte al pressupost dels tres últims anys amb l’objectiu de millorar la via pública i garantir una brigada d’acció immediata de 24 hores al dia.
En aquest sentit, l’actuació en aquesta zona consisteix en renovar bona part de les voreres que es trobaven en mal estat. En concret, a la plaça s’hi actua en una superfície d’uns 100 m2, renovant les lloses de panot i millorant, a més, el mobiliari existent, ja que s’instal·laran set bancs nous i dues papereres.
Recentment, dins d’aquesta campanya l’Ajuntament de Lleida ha actuat en 9 carrers dels barris de l’Escorxador-Instituts-Universitat.