<bound method DexterityContent.Title of <NewsItem at /fs-paeria/paeria/ca/actualitat/noticies/mes-de-1-600-trucades-en-el-primer-mes-del-nou-servei-telefonic-d2019atencio-i-gestio-tributaria>>.

Més de 1.600 trucades en el primer mes del nou servei telefònic d’atenció i gestió tributària

La tinenta d’alcalde Carme Valls ha destacat el bon funcionament del servei i ha assenyalat que la Paeria treballa “per acostar l’administració a la ciutadania”

La tinenta d’alcalde Carme Valls ha destacat el bon funcionament del servei i ha assenyalat que la Paeria treballa “per acostar l’administració a la ciutadania”

El nou servei telefònic d’atenció i gestió tributària posat en marxa per la Paeria ha registrat un total de 1.652 trucades ateses durant el primer mes de funcionament del servei, que es va activar el passat 3 de novembre.

En total, per una banda, s’han rebut 1.645 trucades entrants, de les quals s’han atès un 98,91% (1.627); 1.606 directament i 21 més que no van poder ser ateses en un primer moment i es van recuperar mitjançant una trucada posterior (call back). A més, s’han enllestit també amb una trucada telefònica 25 gestions pendents de resoldre.

La tinenta d’alcalde de Bon Govern, Carme Valls, ha destacat el bon funcionament del servei i ha assenyalat que des de la Paeria “seguirem treballant per acostar l’administració a la ciutadania” i ha recordat que recentment també s’ha posat en marxa la nova OAC Bordeta i el nou servei de videoatenció.

El servei telefònic d'atenció i gestió tributària funciona a través del telèfon 973 135 105, de dilluns a divendres laborables en horari de 9 a 14 h. Les persones que hi truquen compten amb l’ajuda d’una persona que les atén i aclareix els dubtes sobre els seus expedients o notificacions. També poden gestionar amb la seva trucada tràmits com domiciliacions, fer canvis de dades fiscals, obtenir duplicats de documents de pagament o activar un pla personalitzat de pagament.

Aquest servei telefònic complementa la seu electrònica i l’oficina virtual tributària de la Paeria, on poden fer-se de forma ràpida i gratuïta nombrosos tràmits en línia. Per ajudar i acompanyar la ciutadania en aquesta tramitació electrònica, es disposa també del servei OAC360. El telèfon de l’OAC 360 és el 973 93 02 47, disponible de dilluns a divendres, en horari ininterromput de 08 a 20 h i també es pot adreçar la consulta per correu electrònic a oac360@paeria.cat.

A més a més, la Paeria també ha potenciat aquest any els canals de comunicació digital amb la ciutadania amb la posada en marxa d’un canal de WhatsApp i un xatbot específic del padró.