Som Cinema rep enguany 307 treballs
Els jurats del festival seleccionaran ara els llargmetratges i curtmetratges documentals i de ficció que participaran en aquesta 17a edició
Els jurats del festival seleccionaran ara els llargmetratges i curtmetratges documentals i de ficció que participaran en aquesta 17a edició
La 17 a edició del Festival Som Cinema ha rebut un total de 307 treballs, dels quals 44 llargmetratges (11 de ficció i 33 documentals) i 263 curtmetratges (37 de ficció i 226 documentals). Els treballs procedeixen de Catalunya, les Balears, País Valencià i Andorra. Un cop tancada la data d’inscripció, el 3 de juliol, el Jurat de la secció oficial de Llargmetratges i Curts de Ficció i el Jurat de la secció oficial de Llargmetratges i Curts Documentals seleccionarà els films que aniran a concurs. Cal recordar que Som Cinema tindrà lloc del 21 al 25 d’octubre en diversos espais de la ciutat de Lleida.
Pel que fa a la 8a edició del concurs de curtmetratges Som Secundària i a la 1a edició del Som UdL, el període d’inscripció finalitza el 10 de juliol. El primer està destinat als centres de secundària, instituts i cicles formatius de la demarcació de Lleida, mentre que el segon és oberta a tot l’estudiantat de qualsevol titulació que vulgui presentar curtmetratges de ficció i documentals a concurs. Els dos concursos compten amb un Jurat propi.
El Festival de l’Audiovisual Català és obert als treballs produïts o coproduïts per empreses audiovisuals i/o productors amb seu o residència a Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears, Andorra, la Catalunya Nord, la Franja de Ponent i la ciutat de l’Alguer.
Som Cinema està organitzat per Suggeriments, amb el suport de l’Ajuntament de Lleida, Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida, ICEC-Generalitat de Catalunya, Universitat de Lleida i Fundació Horitzons 2050.