Agenda de comunicació

Data d'inici

Quan?
04/03/2026 (Europe/Madrid / UTC100)
Afegiu l'esdeveniment al calendari

4 DE MARÇ 

11 h
El regidor Xavier Blanco visitarà l’escola Enric Farreny. 
Lloc: Escola Enric Farreny.

12 h
La regidora Pilar Bosch i el regidor Roberto Pino assistiran a la presentació del cartell i de la programació del Fest 07, Festival de Cultura Popular i Urbana d’Instituts-Sant Ignasi i Templers-Escorxador. 
Lloc: pl. de l’Escorxador.

12.30 h
L’alcalde, Fèlix Larrosa, es reunirà amb la consellera d’Economia i Finances de la Generalitat, Alícia Romero.
Lloc: C. del Foc, 57 (Barcelona).

12.45 h
El regidor Roberto Pino assistirà a la reunió del Consell Escolar de l’IE Mangraners (telemàtica). 

14 h
La tinenta d’alcalde Begoña Iglesias visitarà els treballs de climatització per promoure l’estalvi energètic de l’Auditori Municipal Enric Granados. 
Lloc: Auditori Municipal Enric Granados.

18 h
L’alcalde, Fèlix Larrosa, i la regidora Pilar Bosch assistiran a la descoberta de la placa del Conservatori Municipal Ricard Viñes i al concert “Merci, Ricardo” a càrrec d’alumnat del departament de piano de l’Escola Superior de Música de Catalunya.
 Lloc: Sala Simfònica de l’Auditori Municipal Enric Granados. 

19 h
La tinenta d’alcalde Begoña Iglesias presentarà als veïns i veïnes les actuacions de millora de l’enllumenat al barri de Cappont. 
Punt de trobada: c. d’Alfons II, 14.

19 h
L’alcalde, Fèlix Larrosa, i el regidor Roberto Pino assistiran al Consell de Barri del Centre Històric. 
Lloc: Centre Cívic del Centre Històric.

19 h
El regidor Xavier Blanco assistirà a la sessió de treball per compartir experiències amb persones emprenedores de l’àmbit de la salut i l’esport. 
Lloc: Casa de la Fusta.