Agenda de comunicació de l'11 de juny
Data d'inici
- https://www.paeria.cat/ca/ajuntament/comunicacio/sala-de-premsa/agenda/agenda-de-comunicacio-de-l11-de-juny
- Agenda de comunicació de l'11 de juny
- 2025-06-11T00:00:00+02:00
- 2025-06-11T23:59:59+02:00
- Quan?
- 11/06/2025 (Europe/Madrid / UTC200)
11 DE JUNY
9.30 h
Comissió Informativa d'Acció i Innovació Social.
11 h
L’alcalde, Fèlix Larrosa, la tinenta d’alcalde Begoña Iglesias i el regidor Xavier Blanco presentaran el nou servei de manteniment i millora de la jardineria urbana. Lloc: Plaça Blas Infante.
Durant l’acte s’atendrà als mitjans de comunicació.
12 h
L’alcalde, Fèlix Larrosa, participarà en la reunió del Comitè estratègic de l’Habitatge. Lloc: 2a planta de la Paeria.
12 h
La regidora Pilar Bosch intervindrà en la roda de premsa per presentar la XVIII Festa de la Música. Lloc: Regidoria de Cultura.
14 h
Junta de Portaveus.
16.30 h
El tinent d’alcalde Carlos Enjuanes i la tinenta d’alcalde Cristina Morón es reuniran amb representants d’ORVEPARD. Lloc: Centre Cívic Pardinyes.
17 h
La tinenta d’alcalde Carme Valls atendrà veïns i veïnes del barri de Balàfia. Lloc: Centre Cívic Balàfia.
18 h
El tinent d’alcalde Carlos Enjuanes atendrà veïns i veïnes de Pardinyes. Lloc: Centre Cívic Pardinyes.
18.30 h
La tinenta d’alcalde Carme Valls intervindrà a la sessió informativa sobre Nous Canals Digitals d’Atenció a la Ciutadania. Lloc: Centre Cívic Balàfia.
19 h
El regidor Roberto Pino assistirà a la xerrada “Sempre ens quedarà París. El que no us han explicat sobre la contribució dels i les espanyoles a l’alliberament de França”, a càrrec de Diego Gaspar Celaya, en el marc del cicle Debats de memòria. Lloc: Sala Jaume Magre.
A banda d’aquests actes, podeu consultar l’agenda pública de tots els regidors i regidores del govern en el següent enllaç, en compliment de la normativa de transparència.