Conveni entre la Paeria i la Parròquia de Santa Maria Magdalena per a la cessió d’ús d’un local pels veïns del barri del Clot
L’alcalde de Lleida destaca el resultat de la col·laboració entre centres neuràlgics que articulen responsabilitats i projectes com el de la Parròquia de la Magdalena i entitats veïnals que fan un gran servei a la ciutadania