Vint-i-set escoles han participat en el programa educatiu “L’aventura de la vida” dedicada a la gestió emocional
Aquest dijous l’amfiteatre dels Camps Elisis ha acollit la cloenda d’aquesta iniciativa amb l’objectiu de promocionar els hàbits saludables i el desenvolupament de les habilitats per a la vida